Ce se v-a intampla cu scoala peste o luna

   Inceputul anului scolar 2021-2022 a inceput  in ziua de 13 septembrie cu prezenta fizica.

    Acest amanunt,este perceput in diferite pareri.Unii dintre cetateni sunt de acord cu mersul fizic dar altii prefera modul prin care scoala  a trecut prin online.Scoala online a adus din punctul meu de vedere doar dezavantaje.Eu am aceasta parere deoarece acest lucru a impiedicat copii se a mai socializa sau mai ales de a invata intr-un mediu real si in niciun caz online.Din punctul meu de vedere dupa cum sta situatia in tara si cum cresc cazurile,eu cred ca intr-o luna vom ajunge in online deoarece asta este situatia.

       Dar noi trebuie sa gândim pozitiv pentru a face viata cat mai frumoasa. 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tic-Tema 2-Viteza unui router

Dirigentie-Tema 14-Aptitudini personale